Dansktalande studenter till receptionistuppdrag på deltid!

Arbetsbeskrivning

Vill du ha ett extraarbete där ingen dag är den andra lik, där du får ge det lilla extra och ständigt möta nya människor? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig en möjlighet att utvecklas och knyta nya spännande kontakter inför framtiden!

Hur ser din arbetsdag som receptionist ut?
Du kommer att arbeta som receptionist vid behov hos denna internationella kund inom logistik och spedition, och vara en del kundens skandinaviska team med kollegor i både Norge och Danmark. Du ansvarar för att ta emot besökare och besvara inkommande samtal i företagets skandinaviska telefonväxel. Övriga arbetsuppgifter är kontakt med leverantörer samt inköp av förbrukningsmaterial. Du kommer även att ansvara för posthantering och assistera övriga funktioner med diverse administrativa uppgifter. Dina främsta arbetsverktyg är telefonen och datorn.

Uppdraget är på deltid, vid behov och du kommer att ingå i en studentpool som täcker för planerad och oplanerad frånvaro. Tjänsten är lokaliserad centralt i Göteborg och start för upplärning är planerad till slutet av november.

Observera att du måste vara student eller ha annan huvudsaklig sysselsättning för att vara aktuell för uppdraget då det handlar om så få timmar.

Vem trivs här?
Du som tidigare har arbetat i reception, växel eller med annat serviceinriktat arbete och administration kommer snabbt att sätta dig in i dina nya arbetsuppgifter. Du behärskar Office-paketet obehindrat och drivs av att ge förstklassig service till kunder, kollegor och leverantörer. För att lyckas i rollen är goda muntliga språkkunskaper i Danska och självfallet i Engelska en avgörande tillgång.

Är du en kommunikativ och serviceinriktad person som har lätt att se möjligheter och lösningar kommer du att trivas utmärkt i den här rollen. Tjänsten ställer krav på att du är stresstålig och att ett dynamiskt och högt arbetstempo är något som du uppskattar. Att ha struktur och ordning och reda i ditt dagliga arbete är en självklarhet för dig. Vid anställning lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas inom kort och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan, kontakta gärna Kandidatsupport på tel 08- 598?980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse.
  • Deltid bid behov, löpande.
  • Publicerat: 15 november 2013

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024