Deloitte söker receptionist till Umeå

Arbetsbeskrivning

Umeås kontor består av ca 30 medarbetare fördelade inom redovisning, revision och skatt. Våra kunder är allt från små till medelstora företag och dessa verkar inom såväl den lokala, nationella som den globala marknaden. Vårt kontor behöver förstärkas med en receptionist. I rollen kommer du, att till stor del, vara verksam inom företagets reception med både intern och extern service. Vår reception är en mycket viktig funktion för oss och vårt ansikte utåt. Du är den som tar emot våra kunder, servar dem och visar dem till rätta. Tjänsten omfattar även en hel del administrativt arbete såsom fakturering, resebokningar, kontorsadministration, enklare ekonomiärenden, utskick och anmälningar till olika evenemang. Du kommer även att stötta våra avdelningar Revision och Redovisning med bl.a. arkivering av arbetsmaterial, registrering av handlingar hos myndigheter och diverse förfrågningar hos bank/kunder/leverantörer/advokater, reskontraregistrering, visst avstämningsarbete samt stödfunktion till delar av kunduppdrag. Tjänsten har initialt en sysselsättningsgrad på 80 %, men kan komma att utökas till en heltidstjänst.

Vi erbjuder
Vi arbetar i en modern och funktionell kontorsmiljö där atmosfären är rolig och trivsam. Vill man så finns det möjligheter att delta i en mängd olika personalsociala aktiviteter.


Vi söker
Dig som har gymnasial utbildning och tidigare erfarenhet av receptionistarbete. Din datavana är god och du hanterar enkelt Officepaketet. Arbetet utförs under mycket eget ansvar och det är därför viktigt att du har god förmåga att strukturera ditt arbete och klarar av att ha både eget internt arbete och kundservice i fokus. Du har hög arbetskapacitet, simultanförmåga och kan prioritera när det behövs. Du uttrycker dig väl i tal och skrift. Du drivs av service och tycker om att vara spindeln i nätet. Har du arbetslivserfarenhet från redovisningsarbete är det meriterande.

Ansök senast den 22 januari 2017
Du ansöker online på www.deloitte.se/jobb. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev, cv och betygskopior från utbildningar samt tjänstgöringsbetyg.

Frågor
Vid eventuella frågor gällande ansökningsförfarandet är du välkommen att kontakta Maria Nedermo på Human Resources på telefon 075-246 31 00. Har du frågor kring tjänsten kontaktar du Anders Linné på 070-080 37 31.

Vi ser fram emot din ansökan!


Deloitte erbjuder tjänster inom revision, consulting, finansiell rådgivning, riskhantering, skatterådgivning och relaterade tjänster till noterade och privatägda klienter inom en mängd branscher. Deloitte assisterar fyra av fem företag på Fortune Global 500® genom ett globalt nätverk av medlemsfirmor i mer än 150 länder, som erbjuder spetskompetens av världsklass och högkvalitativa tjänster för att hjälpa klienter med de insikter de behöver för att ta itu med sina mest komplexa utmaningar. För att få mer information om hur Deloittes mer än 225 000 medarbetare arbetar för att göra verklig skillnad, följ oss på Facebook, LinkedIn och Twitter.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-coordinator Åsa Belin

Rekryterare Karin Andersson
075-2463202
Rekryteringsansvarig Karin Andersson
075-2463202
HR Manager Carl Linderoth
0700803347
Ansvarig för lönegruppen Philip Maycock
0703135536
Chef IT-support Solveig Askaner

Andres Moora
073-397 11 11
HR Coordinator Emma Hjelm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DELOITTE AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • 80% eller mer
  • Publicerat: 3 januari 2017

Besöksadress

Rehnsgatan 11
Stockholm

Postadress

None
Stockholm, 11379

Liknande jobb


Receptionist

28 maj 2024

28 maj 2024

Vi söker kundtjänstmedarbetare till kommande uppdrag

Vi söker kundtjänstmedarbetare till kommande uppdrag

27 maj 2024