Deltidsuppdrag som receptionist i centrala Göteborg

Deltidsuppdrag som receptionist i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Söker du ett flexibelt arbete på deltid och har en annan huvudsaklig sysselsättning? Vill du utvecklas, anta nya roliga utmaningar och brinner för service?

Ta möjligheten att söka till tjänsten som receptionist i våra kunders vackra lokaler i centrala Göteborg!
Vi ser helst att du är villig att satsa minst ett år hos oss och i gengäld erbjuder vi dig ett socialt, kul och omväxlande extra arbete, en möjlighet att få nya erfarenheter och knyta kontakter.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och lättillgänglig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om uppdraget

Som konsult hos oss kommer du att tillhöra en vikarie-pool och arbeta i olika kontorsreceptioner. Våra arbetspass är i kontorsreceptioner som är schemalagda måndag- fredag. Tiderna du arbetar varierar från veckan till vecka men vi förväntar oss att du är tillgänglig 2-3 dagar/veckan då vi planerar schemat utefter våra kunders önskemål.

Arbetet omfattar klassiska receptionistuppgifter som att ta emot besökare och vara behjälplig via telefon, posthantering, inköp av kontorsmaterial samt konferenskoordinering.

Kvalifikationer

Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt söker vi glada och serviceinriktade personer med god kommunikativ förmåga.
Har du tidigare erfarenhet av telefoniarbete är det meriterande. Det är viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska samt har goda datakunskaper. Vidare är du van att arbeta självständigt, är ansvarstagande och är lösningsorienterad.

Som ansiktet utåt både för kundföretaget och KFX HR-partner är det viktigt att du förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.

Övrigt

Fast timlön enligt kollektivavtal.

Om du är pensionär, student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning - skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Jardelid

Lovisa Kvam

Lovisa Kvam

Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby

Emelie Wedin

Anna Jardelid

Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg

Mathilda Berg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 mars 2023
  • Ansök senast: 30 april 2023

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024

Utbildningsadministratör, vikariat

Utbildningsadministratör, vikariat

31 oktober 2024

31 oktober 2024

Receptionist

Receptionist

30 oktober 2024