Distriktschef för Comviq - Ansvara för försäljningsutvecklingen i Trollh...

Arbetsbeskrivning

Om Comviq

Comviq startades med ett tydligt mål, att utmana alla operatörer genom att pressa priserna för att ge kunden så mycket som möjligt för pengarna när det gäller mobil kommunikation. Utan dyra konceptbutiker är de alltid tillgängliga för sina kunder genom sina 19 000 återförsäljare runt om i Sverige i form av kiosker, livsmedelsbutiker och andra närbutiker, samt på nätet. Comviq marknadsförs av Tele2 och de har idag 15 miljoner kunder i 10 länder. Comviq kan vara stolta med att vara Sveriges mest sålda kontantkort.

Dina arbetsuppgifter

Som Distriktschef på Comviq ansvarar du för försäljningen av Comviqs kontantkort genom återförsäljare i din region. Distriktschefen är en otroligt stark bärare av varumärket. Återförsäljarna består av kiosker, livsmedelsbutiker och andra närbutiker. Genom att lära känna dina återförsäljare och bistå dem med skyltmaterial och träning kring hur de ska sälja Comviqs produkter utvecklar du den gemensamma affären.

Mycket fokus ligger på relationen och du bör trivas med att jobba i ett stort nätverk. Återförsäljarna träffar du i deras butiker och under en dag reser du mellan flera återförsäljare runt om i landet. Detta kräver ordentlig planering och du behöver förstå vikten av att planera och rapportera för att utvecklas. Du tar mycket ansvar och har egna mål att uppnå och får löpande stöd av en Regionchef för att nå dem. Då du reser i tjänsten förekommer övernattningar.

Din bakgrund

Du har:

- Minst 2 års erfarenhet inom försäljning i telekom och förstår marknaden (t ex jobbat i en elektronik kedja)
- Skapat starka försäljningsresultat över tid
- Vana av att underhålla ett stort kontaktnät och trivs med att interagera med människor, nya som gamla bekanta
- Förståelse för flera olika kulturer och pratar gärna flera språk, utöver svenska och engelska
- Körkort sedan minst 1 år tillbaka
- Eftergymnasial utbildning är meriterande


Vi erbjuder

- En plats i ett fantastiskt team som har vinden i ryggen
- Fast lön + bonus
- Förmånsbil
- Mobiltelefon
- Schyssta pensionsvillkor och försäkringar
- Löpande utbildning och coaching


Övrigt

Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd av Nordic Retail Group men utföra arbetet åt Comviq.

Tjänsten är schemalagd främst på vardagar men helger samt kvällar förekommer i perioder.

Tjänsten beräknas tillsättas snarast därför sker intervjuer löpande så ansök snarast. Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till: shalaw.comviq@nrgsweden.com

Om Nordic Retail Group

Nordic Retail Group är idag Nordens ledande expert inom bemanning, rekrytering och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla 4 nordiska länder.

Nordic Retail Group har år efter år placerat sig på topplistor över Nordens snabbast växande företag. Vi har kunnat göra det eftersom vi hjälper våra kunder att lösa en av deras mest affärskritiska utmaningar: Hur de ska maximera sin försäljning. Vi vet att lösningen handlar om människor, konsten att attrahera rätt människor med rätt motivation och erfarenhet. Vi fokuserar alltid på att finna rätt person, inte bara att fylla en vakans. Genom det är vi med all tydlighet mer fokuserade på personer än funktioner. Vi strävar efter att vara en toppresterande arbetsgivare. Att attrahera, utveckla och uppskatta de bästa talangerna inom vårt område. Vi kallar det, Passion for People!

Besök gärna http://www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com/) för mer information.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Retail Group
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 mars 2020
  • Ansök senast: 16 mars 2020

Liknande jobb


Team Manager

Team Manager

14 maj 2024

Teamledare

Teamledare

15 maj 2024