Drift- och produktansvarig

Arbetsbeskrivning

Hogia Small Office AB, en del av Hogia-gruppen, erbjuder småföretagare lättanvända, effektiva och flexibla lösningar för bokföring, fakturering, lön och kassa.

Vi hjälper småföretagaren att fokusera på utveckling av sin verksamhet istället för att lägga tid på krånglig administration. Vi söker nu en driven och serviceinriktad kollega. Vill du göra vardagen enklare för småföretagare?

Om tjänsten

I din nya roll som driftsättnings- och produktansvarig hos oss så kommer du att ansvara för flöden i våra system och vara spindeln i nätet mellan våra avdelningar och mot produktutveckling. Du säkerställer att nya kunder har vad de behöver för att komma igång och använda vårt bokföringssystem Hogia Smart, och förmedlar önskemål och rättningar mot produktutveckling. Du är nära kunden i deras vardag och jobbar även med supportfrågor för att du skall kunna förstå småföretagarens vardag. Du kommer vara den som kan våra program bäst, ser den optimala lösningen för kunden och bidrar till merförsäljning.


Hos oss är samarbete och hjälpsamhet en självklarhet och du kommer att ha ett nära samarbete med övriga kollegor inom Hogia Small Office. I rollen ges du stor möjlighet att planera din dag, och vill du utvecklas för att på sikt ta ett större ansvar så erbjuder Hogia-gruppen goda utvecklingsmöjligheter.

Är du den vi söker?

Vi tror att du har tidigare erfarenhet av arbete i support, sälj eller annat serviceinriktat arbete och har kunskaper inom ekonomi. God förståelse för systemflöden och intresse för tekniken bakom systemen är viktigt. För att lyckas i rollen behöver du vara ansvarstagande och lösningsorienterad. Vi har högt i tak, är ett prestigelöst team som ställer upp för varandra och söker därför dig som är likasinnad. Vi kommunicerar dagligen via telefon och webb med våra kunder så vi önskar även att du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift. Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen in med din ansökan! 



Urval sker löpande. Ta gärna en kontakt om du har frågor.

Om Hogia-gruppen


Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Cedervall, rekryterare
0303-666 16

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hogia Small Office AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2021
  • Ansök senast: 20 juni 2021

Besöksadress

Hakenäs 101
None

Postadress

Hakenäs 101
Stenungsund, 44447

Liknande jobb


15 maj 2024

15 maj 2024

Bolagsekonom till ett föräldravikariat i Bromma

Bolagsekonom till ett föräldravikariat i Bromma

15 maj 2024