Driftig registrerare till spännande företag i Centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

serveOffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar på tjänstemannasidan med fokus på ekonomi, lön, administration, sälj och reception. Idag är vi ca 100 kollegor som alla arbetar utifrån våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se

.

Just nu söker vi en noggrann, snabb och självgående registrerare för ett bemanningsuppdrag på minst ett år till vår kund i centrala Stockholm. Tjänsten är på heltid med start omgående. 

Arbetsbeskrivning
Du kommer att tillsammans med en annan kollega hantera registreringen av saldo, överföra värdepapper från kundens konto till bankens och registrera belopp i kundens system. Utöver det tillkommer eventuell hantering av post och blanketter.
 
Kvalifikationer 
Har du tidigare erfarenhet av registrering, gärna från bank- eller finansbranschen är det starkt meriterande.  
 
Som person är du driven, #personligtengagerad och social. Du är duktig på att planera, kan arbeta mot deadlines och snabbt ta till dig information. Vi sätter stort värde på förmågan att arbeta både självständigt och i team samt att bygga goda relationer. Du har god datavana.

Kunden erbjuder dig
Här finner du en arbetsplats med nyfikna, passionerade och drivna kollegor där det är högt i tak. En härlig arbetsmiljö som präglas av mångfald. Du kommer att sitta i landskapsmiljö med hjälpsamma och glada kollegor. Kunden anordnar emellanåt trevliga aktiviteter där alla är välkomna att delta i.

Som konsult hos serveOffice erbjuder vi dig 
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal trivs och mår bra. 

Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag, flexpension och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt trevliga aktiviteter för att skapa en ”vi-känsla” bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice! 

Ansökan och kontakt 
Skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast genom att ansöka nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar endast emot ansökningar via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Caroline Van Helleputte på 070-420 33 81 eller bemanning@serveoffice.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: serveOffice ab Sollentuna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Heltid 6 månader eller längre
  • Publicerat: 27 mars 2018

Liknande jobb


16 maj 2024