Drifttekniker/fastighetsskötare

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vi söker dig som är Drifttekniker/fastighetsskötare, med goda möjligheter att få en fast tjänst hos vår kund. Du planerar och utför tillsyn, skötsel och underhåll av köpcenter i Västerås. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att:

• Arbeta med tillsyn, felsökning och reparationer av tekniska installationer inom värme, ventilation, el samt styr och regler
• Förebyggande och felavhjälpande drift- och underhållsarbete
• Delta i arbetet för underhållsplanering


Din profil

Som person är du serviceinriktad, uppdaterad vad gäller ny teknik samt är en kreativ problemlösare inom ditt område. Du kommer få arbeta en hel del självständigt vilket ställer höga krav på att du trivs med att ha ett stort eget ansvar. Du är en driven person med framåtanda som har ett gediget tekniskt intresse. Den ena dagen är sällan den andra lik så du klarar av att hålla flera uppgifter igång samtidigt och har en god flexibilitet samt stresstålighet. Du trivs med kundrelationer och har ett kvalitetsmässigt sätt att arbeta.

Du har minst gymnasial yrkesutbildning eller kompletterande kurser inom fastighetsteknik. Då arbetet ibland sker i datamiljö vill vi att du har god datorvana.

Du har en eller flera kompetenser inom:
• Anläggningsskötsel
• Brandlarm
• Styr- och reglerteknik
• El-kännedom eller behörighet
• VVS-kunskap
• Ventilationskunskap
• Meriterande är behörighet för heta arbeten, sprinklerutbildning eller/och låskännedom
• B-körkort och liftkort för höghöjdsarbeten är till fördel

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens. Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Elena Hallin

Patrick Bihler

Anna Brorson

Arena Personal AB

Malin Nordeman

Carina Tiderman
0727-262666
Carina Tiderman

Martina Olsson

Elena Hallin
016-142149
Elena Hallin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Nordic AB ESKILSTUNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 23 juni 2016

Besöksadress

Rademachergatan 1
None

Postadress

Rademachergatan 1
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


22 april 2024

Arbetsledare, Yttre fastighetsskötsel

Arbetsledare, Yttre fastighetsskötsel

21 april 2024

16 april 2024