Driven Account Manager till klockföretag!

Arbetsbeskrivning

Daniel Wellington är ett av Sveriges snabbast växande klockföretag med sitt säte i Uppsala. Företaget startades för tre år sedan och har sedan dess utvecklats till det ledande varumärket inom sin kategori och en arbetsstyrka av unga medarbetare med höga ambitioner. Nu söker vi en driven Account Manager till vårt team! Din primära uppgift blir att etablera kontakt samt vara den huvudsakliga kontaktpersonen till våra återförsäljare och distributörer i Syd- och Centralamerika samt Mellanöstern. I din roll som Account Manager ingår att vara en proaktiv säljare, orderhantering samt att arbeta relationsbyggande. Du kommer att få vara delaktig i att utveckla Daniel Wellington på en, för oss, nyligen påbörjad marknad och du får chansen att vara en del av en tillväxtresa som bara har börjat. Arbetet sker i nära samarbete med Daniel Wellingtons övriga säljteam och din roll ställer krav på samarbetsförmåga och god social förmåga.

Vi söker en social person som är bra på att strukturera sitt arbete och som trivs med att arbeta i högt tempo. Daniel Wellington arbetar på en internationell marknad varför goda kunskaper i engelska är ett krav. Vi söker också dig som kan tala flytande spanska. Högskoleutbildning, ytterligare språkkunskaper samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande men inte ett krav.

Tillsättning sker omgående.
Heltid med sex månaders provanställning.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-koordinator Martina Engwall

HR Manager Anders Hedman

Sammanfattning

Besöksadress

VÄSTRA ÅGATAN 16
UPPSALA

Postadress

VÄSTRA ÅGATAN 16
UPPSALA, 75309

Liknande jobb


Säljare med kundansvar

Säljare med kundansvar

24 april 2024

23 april 2024