OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett tekniskt intresse och är driven som person? Då har vi tjänsten för dig!
Dina arbetsuppgifter
Som teknisk administratör hos vår kund kommer du få en bred roll där dina arbetsuppgifter exempelvis innefattar:
- Kontroll av återrapporterade arbetsorder ifrån underentrepenör
- Skapa arbetsorder för kvarstående fel efter felavhjälpning på lokalnätet.
- Hantera dokumentation vid anläggningsförändringar.
- Kontering och granskning av fakturor för samtliga arbetsorder/ansvarsområde
I rollen som administratör kommer du ha mycket kontakt med bland annat entrepenörer, främst via telefon och mail. Det är viktigt att du har en hög social kompetens och en förmåga att på ett tydligt sätt förmedla information till personer runt omkring dig.
Om företaget
Vår kund är en av de ledande aktörerna inom eldistribution på den nordiska elmarknaden och äger, utvecklar, driver och förvaltar elnät i Sverige, Finland, Norge och Estland.
Företaget är indelat i olika verksamhetsdivisioner. Den för tjänsten aktuella avdelningen arbetar med anläggningsförvaltning, vilket innebär projektering och underhåll av det befintliga nätet.
I denna roll kommer du bli en del av ett härligt gäng där trivsel värderas högt.
Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.
Din profil
Vi söker dig som har ett stort tekniskt och administrativt intresse och gärna har en teknisk bakgrund.
Skallkrav:
- Teknisk utbildning, alternativt tidigare arbetslivserfarenhet kopplat till relevant teknikområde
- Goda administrativa kunskaper
Meriterande:
- Utbildning inom el, elkraft eller liknande
Stor vikt kommer att läggas vid dig som person. Vi värdesätter egenskaper som ordningssinne, driv, social kompetens och en förmåga att kommunicera med olika typer av människor i olika befattningar. Du har ett administrativt intresse och trivs i en roll där du får mycket frihet under ansvar.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: omgående
Omfattning: Heltid, visstid till och med mars 2017
Tjänstgöringsort: Karlstad
Lön: enligt överenskommelse
Vänta inte med din ansökan då urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996