Driven hyresadministratör till Unibail-Rodamco

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Om kunden:

Företaget är ett av Europas ledande fastighetsbolag med en portfölj värderad till €34,6 miljarder. Koncernen har ett tydligt fokus på högkvalitativa kommersiella fastigheter med en konkurrensfördel på sina respektive marknader på grund av storlek, teknisk prestanda, plats och rykte. Unibail-Rodamco investerar aktivt i och förvaltar sina tillgångar på attraktiva lägen över hela Europa. Gruppen är verksam i 13 länder och har 1500 anställda.

Unibail-Rodamco Nordic äger och driver 9 köpcentrumanläggningar i Norden varav sex i Stockholmsområdet, en i Köpenhamn och en i Helsingfors. Företaget investerar och utvecklar aktivt sina tillgångar på attraktiva lägen över hela Europa. Unibail-Rodamcos senaste utvecklingsprojekt är Mall of Scandinavia, ett helt nytt köpcentrum i anslutning till Friends Arena i Solna, som beräknas stå klart 2015 som Nordens största köpcentrum med 250 butiker.

I rollen som hyresadministratör kommer du att ingå i ett team som idag består av fyra personer. Du kommer att arbeta med administration av hyreskontrakt. Du ansvarar bland annat för löpande registrering av Unibail-Rodamcos hyreskontrakt i deras SAP system. Du kommer även att fakturera och avisera samt vara kontaktperson gentemot företagets hyresgäster. Rollen innebär även ett stort samarbete med andra avdelningar på kontoret.

Arbetsuppgifter:

I rollen som hyresadministratör kommer du att ingå i ett team som idag består av fyra personer. Du kommer att arbeta med administration av hyreskontrakt. Du ansvarar bland annat för löpande registrering av Unibail-Rodamcos hyreskontrakt i deras SAP system. Du kommer även att fakturera och avisera samt vara kontaktperson gentemot företagets hyresgäster. Rollen innebär även ett stort samarbete med andra avdelningar på kontoret.

Profil:

Utbildning: Gymnasieutbildning.
Erfarenhet: Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom fastighetsbranschen.
Språk: Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.
Meriterande: Kunskaper i SAP

Vi söker dig som är positiv, driven och lösningsinriktad. Vidare är det viktigt att har en orädd attityd samt en förmåga att sortera och prioritera bland olika arbetsuppgifter. Du är noggrann, ansvarsfull och har en god samarbetsförmåga.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön enligt ök.
Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:kundadministration, kundreskontra, hyresadministration, kundfordran, fakturering, redovisningsekonom

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 2 april 2015

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


20 februari 2024

Sommarjobb Ekonomi/Fakturakontroll

Sommarjobb Ekonomi/Fakturakontroll

29 januari 2024

AP Accountant

5 december 2023