Driven kundservicemedarbetare till nordiska St1

Arbetsbeskrivning

Om digDu har minst gymnasieutbildning och du harminst 1 år av tidigare erfarenhet av en kundserviceroll. Vi ser gärna att du har systemvana och vi vill att du ska vara bekväm i Microsoft Officepaketets program. Du ska ha ett starkt driv och nyfikenhet av att vilja ge kunderna en kundupplevelse över förväntan och är van vid att ha tydliga mål. Att du sedan brinner för att utveckla och förbättra verksamheten ser vi som en viktig del i rollen

Om tjänstenI denna roll som kundservicemedarbetarekommer du att arbeta med inkommande samtal, chat och e-post. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. St1s kunder som du hjälper är både privatpersoner och företag. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation för förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice som brinner för att ge grym kundupplevelse i varje kontakt!

Denna tjänst är till att börja med en konsultanställning via Cronwik på heltid tillsvidare men där det finns möjligheter att kunna bli övertagen av uppdragsgivaren i framtiden. ST1 erbjuder mycket goda utvecklingsmöjlighet både inom kundservice men även inom övriga bolaget.

Du har en dedikerad konsultchef som finns till för dig i frågor och kompetensutveckling. Våra konsulter är mycket nöjda att vara Cronwikare så vi blir gärna fler och växer tillsammans med dig

Bra fast individuell månadslön och 25 dagars semester. Förutom konkurrenskraftig fast månadslön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon.

Om ST1

St1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Karlsson

Gustaf Cronquist
0771-19 19 19
Caroline Wessberg
0771-191919

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cronwik Rekrytering och Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 22 mars 2019

Besöksadress

Hammarby Allé 32, Stockholm
None

Postadress

Hammarby Allé 32
Stockholm, 12061

Liknande jobb


Kundservice på deltid

Kundservice på deltid

26 april 2024

Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

26 april 2024