Driven och erfaren Branch Manager till region Varberg/Halmstad

Arbetsbeskrivning

Branch Manager till Region Varberg och Halmstad
Vår duktiga Branch Manager Mimmi ska gå på föräldraledighet och vi behöver ersätta Mimmi när hon är borta med en driven Branch Manager. Rollen som Branch Manager är full av utmaningar inom ett brett och varierande ansvarsområde. Ta chansen att gå vidare i karriären och att utvecklas i ett av världens största bemannings- och rekryteringsföretag!



Dina arbetsuppgifter

Som Branch Manager blir din utmaning att utveckla kontorets lokala marknad, planera affärsaktiviteter och skapa långsiktiga relationer med nyckelkunder, prospekts och beslutsfattare inom Blue Collar, White Collar och rekrytering. Du är delaktig i många av kontorets affärsbeslut och arbetar nära företagets ledning.



Som Branch Manager är du även ansvarig för kontorets alla konsultchefer och deras utveckling inom försäljning och deras chefskap. En av dina viktigaste uppgifter blir att coacha och utveckla konsultcheferna så att de når sina individuella mål.


I arbetsuppgifterna ingår kostnadsanalys, budget och budgetuppföljning för kontoret. Du ansvarar också för att det råder en samstämmighet mellan de system och processer som används inom företaget.



Du rapporterar till Regionchefen i Väst.



Din bakgrund

Vi ser att du har dokumenterad erfarenhet av att göra affärer inom bemanning och rekrytering, då det är en stor och viktig del av tjänsten som kontorschef. Dels för att du kommer vara delaktig i många av kontorets affärsbeslut och dels för att du ska kunna säkerställa kontorets resultat. Du har även tidigare erfarenhet av arbetsledning och målstyrning.



Lämplig utbildning är civilekonom eller motsvarande. Vi förutsätter att du behärskar engelska i tal och skrift, eftersom du kommer att arbeta i ett internationellt företag.



Dina egenskaper

Randstad vill ha dig som vill mycket! Du är en affärsinriktad och handlingskraftig ledare som trivs med varierande arbetsuppgifter och högt uppsatta mål. Du har ett sinne för affärer och drivs av att identifiera nya möjligheter på marknaden. Med din entusiasmerande ledarstil lyckas du motivera och engagera dina medarbetare.



Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.



Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Regionchef Cecilia Mannheimer genom tel. 0729-889407. Vi ser gärna att ansökan och CV är på engelska. Intervjuer kommer att ske löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice Sverige AB -
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 25 januari 2017

Liknande jobb


23 april 2024

Sales Manager

Sales Manager

19 april 2024

19 april 2024