Driven och självgående administratör sökes till Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Har du cirka 1-2 års erfarenhet av administrativt arbete och brinner för kundkontakt och försäljning? Är du som person driven och trivs i en energifylld miljö? Då kan det vara just dig vi söker till vår kund i Helsingborg. Ansök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för PNO:s räkning en administratör med intresse för sälj. Tjänsten är heltid i sex månader med stor chans till förlängning. Du kommer att vara placerad på deras huvudkontor i Helsingborg.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos PNO.

Som konsult på Academic Work erbjuds du:


* Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
* Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du alltid en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.


ARBETSUPPGIFTER
Som administratör kommer du att ansvara för flera olika uppgifter då rollen omfattar både administrativa uppgifter men även kundkontakt och kundservice.

Du kommer till exempel att:


* Ansvara för den dagliga kundkontakten och ge service till företagets alla skandinaviska kunder.
* Organisera ordermottagning och hantera beställningsförberedelser
* Utveckla och bygga nära och professionella relationer internt och externt


I rollen kommer du att vara involverad i hela säljprocessen från första kundkontakt till administration av offert- och kontraktsskrivning. Du kommer därmed ha en viktig roll inom företaget genom att vårda bestående och nya kundkontakter, ge en god kundservice samt stötta dina försäljningskollegor. En del av tjänsten kommer även omfatta viss marknadsföring då du exempelvis kommer arbeta med olika kundevent.

VI SÖKER DIG SOM
Har 1-2 års erfarenhet av administrativt arbete. Då du kommer ha kontakt med kunder i hela Skandinavien är flytande svenska och engelska ett krav. God förståelse för norska och danska är en fördel. Vi ser det vidare som mycket meriterande om du har erfarenhet från en försäljningsroll sedan tidigare.

Efterfrågade specifika kompetenser:


* Mycket goda muntliga och skriftliga kommunikationsfärdigheter
* Starkt eget driv


Som person är du självgående och problemlösande. Att planera, strukturera och organisera ditt dagliga arbete är för dig en självklarhet och ett sätt för dig att uppnå dina mål och vara effektiv i ditt arbete. Du värdesätter ett gott samarbete med dina arbetskamrater och tar ansvar och är hjälpsam mot dina kollegor.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på mal05@academicwork.se under kontorstid. Kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail.

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid 6 månader med stor chans till förlängning

START: Omgående

ARBETSTID: 8-17

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.

SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

INFORMATION OM FÖRETAGET
PNO är ett företag som är marknadsledande inom finansiella och tekniska tjänster inom logistikbranschen. Företaget grundades 1975 och har sedan dess skapat sig ett starkt namn inom branschen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid 08:00-17:00
  • Publicerat: 26 maj 2015

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Marknadskoordinator

Marknadskoordinator

16 april 2024

11 april 2024