Driven person med servicekänsla till vår support

Arbetsbeskrivning

Apsis är Skandinaviens ledande företag inom lösningar för legitim marknadsföring via e-post.Vårt system används idag av ca 3 500 kunder, inklusive IKEA, H&M, Adidas och flera internationella företag.Vi växer med ca.100% per år med god lönsamhet.Idag är vi ett 30-tal anställda som sitter centralt i fräscha lokaler på huvudkontoret i Malmö, samt ett 20-tal kollegor på våra kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingfors, Köpenhamn och Oslo.Vi verkar alltså i den sektor som väntas få ytterligare tillväxt tack vare lågkonjunkturen.Vi söker nu person med servicekänsla till vår supportavdelning Brinner du för att ge kunder bra service och support?Har du goda kunskaper inom IT?Är du effektiv och lösningsorienterad?Då är det dig vi söker!För att lyckas inom denna tjänst bör du kunna: skapa och bygga positiva relationer via telefon och e-post formulera dig genomtänkt och strukturerat, även under tidspress hantera tekniska supportärenden via telefon och e-post följa upp kunder för att säkerställa kundnöjdhet Du kommer under en del av din tid vara Apsis ansikte mot våra kunder och arbeta med att ge personlig, engagerad och snabb service.Det är därför viktigt att du ser på support som något kul och värdeskapande och på kunden som den viktigaste tillgången i Apsis verksamhet. Nödvändig kompetens: goda kunskaper inom HTML och CSS mycket god allmän IT-kompetens Vi värdesätter: Kännedom om webbutveckling (t ex ASP, .NET, PHP) samt databashantering (t ex SQL Server) Kunskap om API/XML Tidigare erfarenhet av support Bland dina personliga egenskaper värdesätter vi förmågan att leverera utomordentlig kundservice.Du måste ha en vetgirighet och en stark vilja att lära dig mer.Du har en mycket god teknisk förståelse och en god problemlösarförmåga.Viktigt är också ditt engagemang, och förståelse, för kunders problem, och kunna förklara dessa på ett lättförståeligt sätt.God stresshantering och kunna prioritera och arbeta strukturerat är andra viktiga egenskaper Eftersom Apsis växer kraftigt utanför Sverige har vi ett ökande behov av personer med kompletterande språkkompetenser.God engelska muntligt såväl som skriftligt är ett krav.Norska, danska, finska, eller tyska är meriterande.Låter detta intressant.Märk ansökan "Kundsupport". Vi tar endast emot ansökningar vi e-post

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Apsis Sweden AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 15 juni 2009
  • Ansök senast: 15 augusti 2009

Postadress

Stormgatan 11
MALMÖ, 21136

Liknande jobb


1 juni 2024

1 juni 2024

Vi söker en fälttekniker i Sundsvall

Vi söker en fälttekniker i Sundsvall

31 maj 2024