Driven redovisningsekonom sökes till väletablerat företag!

Arbetsbeskrivning

Har du goda kunskaper inom bokföring och redovisning? Vill du till en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter? Då kan vi ha tjänsten för dig. Sök tjänsten idag eller tipsa en bekant!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som redovisningsekonom hos vår kund arbetar du brett med bokföring, redovisning och lön. Ditt fokus kommer ligga på bokföring. Du kommer bland annat arbeta med fakturabetalningar, rapporteringar, bokföring, projektredovisning och kundfordringar samtidigt som. Inledningsvis ges du en introduktion och du får sedan stöttning i ditt arbete tills du är varm nog i kläderna att arbeta självständigt. För rätt person finns gott om utvecklingsmöjligheter och vi ser gärna att du har ambitionen att utvecklas mot exempelvis en roll som controller.

Om företaget
Vår kund är specialiserade på att utveckla moderna, inspirerande och kompletta apoteksmiljöer och arbetar både mot apotek och sjukhus. Företaget tillhör en global koncern med 60 anslutna bolag men drivs som ett mindre bolag med familjär känsla. Vår kund sitter i fräscha lokaler på Kungsholmen i Stockholm och som anställd tillhör du ett drivet gäng kollegor som ger dig stöttning i ditt arbete. Mer information om kunden ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Din profil
För att lyckas i den här rollen kräver vi att du har följande:
- Relevant utbildning inom ekonomi
- 2-5 års arbetslivserfarenhet inom ekonomi
- Svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande om du har:
- Tidigare arbetslivserfarenhet på ett sälj- och marknadsbolag eller inom retail.
- Arbetat i Visma och/eller Compello

I denna roll lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är framförallt viktigt att du är driven. Du har en vilja att utvecklas inom bolaget och du är inte rädd för att ställa frågor eller komma med förslag samtidigt som du gärna tar tag i saker på egen hand. Du är även noggrann och kan strukturera ditt arbete. Självklart har du ett gediget intresse inom redovisning och bokföring.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Ort: Stockholm

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 8 december 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024