DRIVEN SÄLJADMINISTRATÖR TILL BOLAG I BROMMA

Arbetsbeskrivning

Är du en administrativ ninja som vill arbeta i ett internationellt bolag där intern utveckling främjas? Se hit!

Om företaget
Vår kund är ett internationellt bolag som finns i ca 60 länder. De omsätter ca 8 miljarder och har 1 200 medarbetare.

Organisationen lägger stort fokus på intern utveckling och karriärsmöjligheterna är stora. De är en platt organisation med högt i tak.

Dina arbetsuppgifter
Som Säljadministratör kommer du ingå i ett team om fyra personer. I ditt dagliga arbeta kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter för att stötta bolagets säljavdelning. Du kommer bland annat att arbeta med:

• Uppföljning av kundavtal
• Reserveringar av bonusar
• Utbetalningar av bonusar
• Sammanställning av försäljning
• Kontroller av kundupplägg
• Kontrollera prislistor och matriser
• Extern och intern kontakt med både kunder och säljare

Din profil
Vi tror att du antingen har relevant arbetslivserfarenhet eller universitets-/högskoleutbildning. Det är inget krav på att ha kommit i kontakt med arbetsuppgifterna tidigare, men däremot bör du ha arbetat med Excel (grundlig nivå).

Det är viktigt att du är en person som är framåt och har ett eget driv. Du ska vara en fena på att sätta dig in i nya system och är inte rädd för att själv knappa dig framåt. Då du arbetar tätt med dina kollegor i teamet är det viktigt att du är en lagspelare. Du förväntas även ge förstklassig support både till kunder och kollegor.

Vi ser att du är prestigelös men samtidigt en person som kan ta för dig och ta plats när så behövs. Du arbetar noggrant och strukturerat. Vidare är du en person som värdesätter att gå till arbetet och bidra med din positiva och glada personlighet.

Du behärskar både det svenska och engelska språket väl i både tal och skrift.


Framgångsfaktorer
• Relevant arbetslivserfarenhet eller universitets-/högskoleutbildning
• Krav på att tidigare ha arbetat i Excel på en grundlig nivå
• Du behärskar både det svenska och engelska språket väl i både tal och skrift

Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!

Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).

Ansökan
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Stockholm, Bromma
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Hanna Eriksson 072-230 99 89
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2019-09-10

Denna tjänst är en hyrrekrytering, där du först blir uthyrd av oss för att sedan bli direkt anställd av vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Eriksson, 072-230 99 89

Kontaktpersoner på detta företaget

Mikael Nilsson

Sara Lindgren

Fabian Berne

Frida Larsson Sivard
073-514 2212
Rebecca Jonas
073-6708850
Malin Thorstensson

Rebecca Jonas
073-670 88 50
Anders Hedman
070-970 1717
Anders Hedman

Malin Thorstensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: RESULTAT AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 22 augusti 2019

Besöksadress

Sundbyberg
None

Postadress

Maria Bangata 4A
Stockholm, 11863

Liknande jobb


Områdesansvarig till Feriejobb

Områdesansvarig till Feriejobb

19 april 2024