Driven & Säljande kundtjänsthandläggare

Arbetsbeskrivning

Xzakt - Välkommen till familjen!

Xzakt Kundrelation är Skandinaviens ledande leverantör inom hantering av kundtjänst- och växeltjänster, där vi hanterar kundservice- och växeltjänster samt support för företag inom flertalet branscher, bl.a. IT, Media, Turistnäring, Telecom, Finans, Försäkring, Advokatfirmor och många andra spännande branscher! Söker Du den perfekta platsen för att lära Dig om hur man faktiskt hanterar kunder och maximerar mervärde och servicekänsla, kan vi bara säga: Välkommen hem!

Vi har kollektivavtal för alla våra medarbetare, vilket innebär att Du som anställd alltid känner Dig trygg med Din lön. Vi vill ha trygga, glada och taggade medarbetare på Xzakt!

Vi har under mer än 15 år utvecklat de verktyg som utvecklar Dig till den bäste i branschen, med en utbildning som lär Dig allt Du behöver veta, nära coaching från de bästa teamledarna i landet, och en personlig utvecklingskurva som gör att Du känner förändring varje dag.


Vem är Du som söker?

Du som söker vill utvecklas i kundbemötande och få spetskunskap inom en eller flera branscher. Du vill arbeta i team och utvecklas som person. Du har vana att sätta kunden i centrum och tycker om att arbeta med telefonen som arbetsredskap med kunder. Du trivs med en kontinuerlig uppföljning och triggas av att utvecklas både som person och i Ditt arbete.

Du ser försäljning som något triggande, utmanande och stimulerande. Du förstår att försäljning är en viktig, och egentligen helt vanlig, del av att hjälpa Din kund. En möjlighet att få din egen plånbok att bli lite svårare att bära runt på, samtidigt som du faktiskt kan hjälpa kunder att vägledas till den bästa lösningen för just dem, det är vad försäljning i vår bransch handlar om. Du känner igen dig i detta, och ser hur du både kan få ut en extra slant, men även mycket personlig utveckling, av försäljning!


Vad kräver vi av Dig?

Att jobba med datorer skrämmer inte Dig det minsta, och Din svenska och engelska är obehindrad både i skrift och tal. Du är intresserad av försäljning, brinner för att ge god service och har en hög känsla för kundbemötande. Som person är du noggrann, strukturerad och bra på att ta egna initiativ!


Egenskaper vi letar efter:

Glädje och positivitet, samt förmågan att kunna bidra till ett bra arbetsklimat
Självgående och självständig
- Ansvarstagande
-  Du kan se problem och går igång på problemlösning
Noggrannhet i allt du gör!


Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med alla åldrar, kön och bakgrunder.
Din personlighet kommer vara helt avgörande för tjänsten, precis som det ska vara.

Känner du igen dig? Sök idag!

Vi tar emot ansökan via vår hemsida www.xzakt.com och hoppas på att du är rätt för vår familj!

Kontaktpersoner på detta företaget

Madeleine Scherling
0910-716000 0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation AB Gävle
  • 5 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid/Deltid
  • Behovet varierar mellan 75-100% beroende på säsong och önskemål.
  • Publicerat: 16 maj 2016

Besöksadress

Nygatan 29
None

Postadress

Nygatan 29
Gävle, 80311

Liknande jobb


25 april 2024

25 april 2024