Driven Teamleader inom kundtjänst till e-handelsföretag

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

Företaget är en webbshop för bildelar, reservdelar och biltillbehör som inriktar sig mot både verkstad och konsument. Som medarbetare sitter du i trivsamma lokaler med cirka 40 härliga och hjälpsamma kollegor. Företaget anordnar ofta trevliga tillställningar och präglas av god stämning och positivitet.

Arbetsuppgifter:

I rollen som teamleader har du fullt personalansvar över dina kundtjänstmedarbetare och leder samt stöttar mellan 10-12 personer. Andra arbetsuppgifter som ingår i rollen är att hjälpa till när teamet får brådskande ärenden, ha kontinuerlig kommunikation genom samtal med ditt team samt ansvara för att medarbetarna får det stöd de behöver i arbetet. Du ska vara bekväm med att stötta dina medarbetare i kundtjänsten och ta emot samtal från kunder om det behövs, exempelvis vid högsäsong.

Du behöver inte ha tidigare kunskap om varken däck eller fälgar då du får en grundläggande introduktionsutbildning.

Profil:

• Gymnasiekompetens
• Relevant utbildning och arbetslivserfarenhet
• Tidigare erfarenhet av personalansvar
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift
• Meriterande: Tidigare erfarenhet av kundtjänst

Då rollen innefattar mycket eget ansvar krävs det att du är målinrikad, initiativtagande och ansvarfull som person. Du ansvarar för din grupp av medarbetare och därför ser vi att du har erfarenhet av arbete i en ledande och framträdande roll. Företaget är i ständig utveckling och du bör därför vara engagerad och ha viljan att delta i utvecklingen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, service, kundservice, teamledare, e-handel, kundsupport, support, telefon, Stockholm, heltid, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, personalansvar

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 5 januari 2017

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


15 april 2024

Chef Privat Försäkring

15 april 2024