OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Solid Care Assistans bedriver hemtjänst i Nacka kommun samt personlig assistans. Vi är ett mindre men snabbt växande företag med en tydlig affärsidé. Nu befinner vi oss i expansiv fas där vi söker fler drivna medarbetare till vårt team.
Om tjänsten
Vi söker nu en ny verksamhetsansvarig inom verksamhetsområdet hemtjänst och personlig assistans. Vi söker dig med gedigen erfarenhet inom vård- och omsorgs området, samt har minst två års erfarenhet av arbetsledning eller chefsbefattning inom området. Ett krav är att du är utbildad socionom, beteendevetare eller social omsorgsutbildning.
Arbetsuppgifter
Du ansvarar för den dagliga ledningen samt att verksamheten följer aktuella lagar och riktlinjer.
Att planera, utveckla och utvärdera verksamheten utifrån gällande uppdrag.
Ha kontakt med aktuella myndigheter och externa aktörer.
Personalansvarig (rekrytering och anställningar)
Utveckla och följa upp det systematiska kvalitet- och arbetsmiljö arbetet
Schemaläggning
Kvalifikationer
Vi söker dig som brinner för att driva och utveckla verksamheten vidare och leverera hög kvalitet till våra brukare. Det är viktigt att du arbetar organiserat och samtidigt vara flexibel i ditt arbetssätt. Du är lösningsorienterad inför utmaningar med ett professionellt förhållningssätt. Vi ser gärna att du har förmåga att skapa goda relationer med både kunder och medarbetare. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av LSS och SoL verksamheter.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Lön: Individuell lönesättning
Kontaktpersoner på detta företaget
Kvalitetschef/Kundansvarig Johannes Karlsson
08-646 52 89
072-251 48 30
Verksamhetschef Melissa Valencia
086465289