Duktiga Lönehandläggare sökes till Uppsala

Duktiga Lönehandläggare sökes till Uppsala

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Till vår kund, en samhällsviktig myndighet, söker vi nu fyra Lönehandläggare för administrativt arbete inom lönefrågor. Konsultuppdraget beräknas starta omgående och pågå fram till januari 2023. Omfattningen är heltid med placering i Uppsala.

Dina arbetsuppgifter

I din roll som Lönehandläggare kommer du att hantera hela löneprocessen för anställda med oregelbunden eller regelbunden tjänstgöring. Det innebär bland annat administrativ service av anställnings-, ersättnings- och frånvarofrågor.
Lönehandläggaren är ett stöd till chefer och medarbetare i olika lönefrågor. Arbetet består även av kontakter gentemot olika myndigheter. Du kommer även bistå med stöd till verksamhetens schemaläggning och ta sig an olika bemanningsfrågor.

Dina kvalifikationer

- Erfarenhet av lönearbete
- Kunskaper i kollektivavtalet Allmänna bestämmelser
- Arbetat i Heroma
- Gymnasieutbildning eller motsvarande
- Goda kunskaper i MS Office
- Goda kunskaper i svenska, avseende tal och skrift.


För att trivas i rollen som Lönehandläggare tror vi att du är en lugn och metodisk problemlösare. Du har lätt för att samarbeta med andra. Vi tror också att du är pedagogisk i både din muntliga och skriftliga kommunikation samt en förmågan att arbeta självständigt.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofia Sundberg, sofia.sundberg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2022
  • Ansök senast: 9 oktober 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024