OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceminded, har erfarenhet av orderhantering och god systemvana? Trivs du i en roll som innebär mycket kontakter och är nyfiken på ett uppdrag inom bilbranschen? Då ska du läsa vidare!
Hur ser din arbetsdag ut?
Till vår kund som är ett stort företag inom bilbranschen söker vi en orderhanterare med ansvar för reservdelar. Ditt ansvarsområde innebär att ta emot order från handlare via mail, telefon och interna system. Du bistår med support till handlarna samt hanterar alla ärenden i olika system. Detta är en roll som innebär många kontakter där service står i fokus! Uppdraget är ett vikariat på ca ett år som startar i slutet av sommaren. Arbetsplatsen är i Liljeholmen.
Vem trivs här?
Du som har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och arbetat mycket med olika system kommer att lära dig dina uppgifter snabbt. Har du goda kunskaper i engelska så kommer du att få användning för dessa i den internationella miljön som arbetsplatsen är. Är du självgående, serviceminded och har viljan att lära dig och utvecklas kommer du att bli en uppskattad kollega! Har du dessutom ett intresse för bilar? Då har du hamnat helt rätt!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag som ska tillsättas i slutet av autusti och beräknas pågå under ca 1 år.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel: 08-598 98154. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147