Effektiv orderhandläggare till verksamhet inom hotell och mässor

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av orderadministration och söker nytt arbete med start omgående? Vi på Adecco Office & HR har tjänsten för dig!  

Hur ser din arbetsdag ut?
Som orderhandläggare hos vår kund kommer du att arbeta nära två kollegor som sitter med samma arbetsuppgifter. Din främsta arbetsuppgift handlar om att administrera och registrera ordrar i företagets affärssystem. Du kommer att arbeta nära lagret som tar emot de ordrar du för in. Du kommer att ha datorn och telefonen som främsta arbetsredskap och verka i en händelsrik miljö.

Det här uppdraget är med start omgående och beräknas pågå till årsskiftet, med eventuellt möjlighet till förlängning. Arbetstider är på heltid, dagtid, och du kommer att erbjudas en anställning inom vår konsultverksamhet men arbeta på plats hos vår kund.

Vem trivs här?
Du som är serviceminded och har tidigare erfarenhet av orderadministration samt fullständiga betyg från gymnasiet kommer att trivas bra i denna roll. Har du erfarenhet av att arbeta på hotell eller inom lager är det mycket meriterande. Arbetet kräver goda kunskaper i svenska och engelska språket och att du uttrycker dig väl i både tal och skrift. Vi ser även att du har goda datorkunskaper samt att du snabbt lär dig nya program och system. 

Som person bör du vara serviceinriktad, effektiv och social samtidigt som du tar ansvar för ditt arbete och har en flexibel inställning. Är du en självgående person och som är mån om att göra ett gott jobb är du den vi söker. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan, kontakta gärna Kandidatsupport på tel 08- 598?980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Heltid
  • Publicerat: 3 augusti 2015

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023