OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till teamet för leverantörsreskontra söker vi en Ekonom.
Arbetsuppgifter:
Leverantörsreskontra.
Fakturahantering.
Service.
Internutbildningar.
Ser du en utmaning av att bidra i utvecklingen av processen kring leverantörsreskontra? Din roll blir att förenkla, utveckla och dokumentera rutinerna. Den innebär också löpande administrativt arbete såsom betalning av leverantörsfakturor samt att genomföra uppföljningar och avstämningar inom området. Det dagliga arbetet innebär också att besvara frågor från organisationen angående leverantörsfakturor. Du skall vid behov kommunicera och genomföra utbildningsinsatser i organisationen vid förändringar som rör hanteringen av leverantörsfakturor.
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och/eller kurser från Högskolan med ekonomisk inriktning samt flera (3-5) års erfarenhet av redovisnings-/avstämningsarbete. För positionen behövs förståelse kring de ekonomiska sambanden inom området. Det krävs även en pedagogisk förmåga att kommunicera och utbilda samt goda kunskaper i engelska språket. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillsättning enligt överenskommelse.
Lägg in din ansökan via www.redcats.com/nordic senast den 1 februari. Vi tillämpar ett löpande urval av kandidater.
Ref. 0701 EkonomFakturor