Ekonom, omgående start

Arbetsbeskrivning

Till en internationell koncern söker vi dig som är glad och positiv med en noggrann ådra!

Dina arbetsuppgifter

Du kommer till att börja med att arbeta med leverantörsreskontran i det Svenska bolaget. Arbetet innebär bl a registrering, kontering av leverantörsfakturor, attesthantering, betalningar samt avstämning av konton.

Övriga arbetsuppgifter som kommer att bli aktuella är månadsbokslut och avstämningar.

Om företaget

Vår kund är ett produktbolag och man har en ledande position på marknaden. Mer information får du i en eventuell intervju.

Din profil

Skallkrav:
- Lägst KY/YH-utbildning inom ekonomi
- God datavana
- Svenska och engelska, flytande i tal och skrift

Meriterande krav:
- Kunskaper i fakturahanteringsprogramet MediusFlow
- Arbetslivserfarenhet av liknande uppgifter

Som person är du driven och självgående, du är glad och positiv. Du vill hela tiden lära dig nytt samtidigt som du utför dina uppgifter på bästa möjliga sätt.

Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Start: I början av augusti
Omfattning: Heltid, 2 månader med chans till förlängning
Placering: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

OBS! Kort ansökningstid, skicka din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 28 juli 2015

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024