Ekonom (Projektanställning)

Arbetsbeskrivning

Grums kommun söker ny medarbetare Projektanställd Ekonom 100 %, som skall arbeta med elektronisk handel. Arbetet kräver självständighet och innebär ett stort ansvar, till Kansli- och ekonomiavdelningen Arbetsuppgifter: Ekonomiadministrationen står inför att moderniseras och effektiviseras. Vi planerar att införa elektronisk handel inom kommunen och vi vill därför projektanställa en ekonom för att se över rutiner och styrmedel för detta. Ekonomen kommer att fungera som en internkonsult och blir ett viktigt stöd för övriga förvaltningar. Kvalifikationer: Du bör vara ekonom från högskola eller ha annan utbildning som bedöms lämplig. Erfarenhet och vana från kvalificerat ekonomiadministrativt arbete är önskvärt. Eftersom projektet handlar om elektronisk handel är sådan utbildning eller erfarenhet meriterande. De personliga egenskaper som vi lägger stor vikt vid är att du är handlingskraftig, flexibel samt är analytisk och noggrann. Det är viktigt att du kan samarbeta och kommunicera samt se helheter och hitta lösningar.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Grums Kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 5 februari 2007
  • Ansök senast: 23 februari 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010