Ekonomi/Administration

Arbetsbeskrivning

Bemannus Personalpartner AB är ett företag som förmedlar arbetskraft i Sverige, Danmark och Norge Vi tillgodoser företag inom industri- teknik och bygg med kompetent personal genom rekrytering och personaluthyrning. Vi söker för kunds räkning en ekonomiadministratör. Företaget som behöver dig har 3 olika bolag. Arbetsuppgifter som skall utföras i alla 3 bolagen är: - Löpande redovisning, avstämning och periodiseringar. - Fakturering - Betalningar - Lönehantering och skatter - Momsredovisning - Kund och leverantörsreskontra och kreditbevakning - Årsbokslut och deklarationer i samarbete med revisionsbyrån. - Ta fram beslutsunderlag från redovisning och statistik. - Övrig administration - Datautveckling Kompetensprofil: - Stor erfarenhet från redovisningsarbeten och administration och gärna kunskaper i[[ SPCS/VISMAS Bokföringssystem. - God datorvana och bra kunskaper i Excell - Förmåga och intresse av att skapa och utveckla företagens rutiner - Van vid att "hålla många bollar i luften" - Tycker om att arbeta självständigt och under eget ansvar.

Sammanfattning

Liknande jobb


snabb hjälp

snabb hjälp

31 maj 2024

Kiwa söker en Redovisningsassistent

Kiwa söker en Redovisningsassistent

14 maj 2024

10 maj 2024