OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som administrativ specialist på Rent A Worker får du arbeta i en bred roll där du kommer nära hela verksamheten. Du blir nyckelperson för våra medarbetare i Stockholm. Du sköter löpande redovisning och personalfrågor. Dina arbetsuppgifter innehåller bland annat redovisning av skatt, moms, faktrering, statistik samt löneadministration. Du anvarar också för våra tidrapporteringssystem och övriga tjänsteavtal på kontoret. Du är ett viktigt stöd åt våra medarbetare, exempelvis när det gäller statistik, raporteringsunderlag. Vi söker dig som är gymnasieekonom eller motsvarande erfarenhet. Du har mycket god vana av att självständigt arbeta med både redovisning och personalfrågor. Du har goda kunskaper i Excel och erfarehet av att arbeta i affärssystem. Har du erfarenhet från tjänsteföretag är det en fördel. Du arbetar kanske idag på ett stort företag och ser detta som en utmaning. Du trivs med att arbeta med omväxlande arbetsuppgifter. Välkommen till ett mycket trevligt och proffessionellt taem.