Ekonomiadministratör, deltid

Arbetsbeskrivning

add-logistics ab är det enda rekryterings- och bemanningsföretaget enbart inriktat mot transport och logistikområdet. För add-logistics är sekretess ett nyckelord, något alla kunder och kandidater kan förutsätta. För vår kund, en liten speditör med kontor i centrala Göteborg, söker vi nu en ekonomiadministratör för en deltidstjänst. I arbetsuppgifterna ingår: - Leverantörsreskontra - Bokföring - Löner - Registrering av inkommandebetalningar. Du som söker bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av SPCS bokföringsprogram. Du är van att arbeta med ekonomisystem samt Excel och vi förutsätter att du har goda allmänna datakunskaper. Likaså förutsätter vi goda kunskaper i engelska. Som person bör du vara noggrann, strukturerad och självgående. För att trivas i rollen bör du ha en positiv inställning, du gillar att samarbeta med andra och har en god social förmåga. Du har lätt för att snabbt sätta sig in i nya arbetsuppgifter och rutiner. Intresserad? Välkommen med Din ansökan så snart som möjligt då urvalsprocessen sker löpande!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: add-logistics AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 14 augusti 2008
  • Ansök senast: 13 september 2008

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024