Ekonomiadministratör inom bygg och fastighetsbranschen

Ekonomiadministratör inom bygg och fastighetsbranschen

Arbetsbeskrivning

Söker du efter ditt nästa steg inom din ekonomi- och redovisningskarriär? Nu finns chansen till en meriterande tjänst hos PPS Consulting som ger dig chansen att vidareutveckla dina kunskaper inom ekonomi och administration. Bygg på ditt CV i en spännande roll hos ett växande företag. Sök idag då vi tillämpar löpande urval!

OM TJÄNSTEN
PPS Consulting erbjuder stöd inom projekt, inköp och hållbarhet till företag främst inom bygg och fastighetsbranschen. Tillsammans har vi över 50 års erfarenhet av att bedriva projekt, inköps- och hållbarhetsarbete i stora organisationer både nationellt och internationellt. Nu söker PPS Consulting en ekonomi- och administrativt ansvarig som vill vara med på resan!

Du erbjuds


* Meriterande kunskaper inom ekonomi- och redovisning
* En härlig och dynamisk arbetsplats
* En dedikerad konsultchef


ARBETSUPPGIFTER
Du kommer ha en varierad vardag där du får vara aktiv i flera delar av företagets verksamhet. Bland annat kommer du att jobba med:


* Ansvar över den löpande redovisningen
* Ansvar över ekonomiadministrationen, t.ex. fakturering, lönehantering, bokföring, etc
* Planering över bemanning i olika projekt
* Personal administration i form av schemaläggning
* Kontorsadministration
* Agera som spindeln i nätet över kontoret


VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då kommunikation sker på båda språken
- Har en avklarad gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi eller liknande
- Grundläggande kunskaper inom redovisning och ekonomiska arbetsuppgifter

Som person är du:


* Strukturerad
* Självgående
* Samt innehar en personlig mognad


I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och ditt intresse för tjänsten! Som person behöver du ha ett stort driv och uppskatta att befinna dig i verksamhetens centrum.

#

Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Karlstad


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
PPS consulting

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2022
  • Ansök senast: 13 augusti 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024