Ekonomiadministratör sökes till Quant Gruvön

Ekonomiadministratör sökes till Quant Gruvön

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en Ekonomiadministratör till Quant Service med placering på Gruvöns Sågverk i Grums.

Quant är världsledande inom industriellt underhåll. I över 30 år har de förverkligat den fulla potentialen av underhåll för deras kunder. Från att inkludera god säkerhetspraxis och bygga rätt underhållskultur, till att optimera underhållskostnader och förbättra anläggningens prestanda. De brinner för underhåll och är stolta över att se att de uppnår sina kunders mål på det mest professionella sättet. Quant finns över hela världen inom ca. 90 anläggningar och är ca 2300 anställda.

Gruvöns Sågverk är placerat i Grums cirka två mil väster om Karlstad. Sågverket har omkring 140 anställda, inbegripande vissa verksamhetsdelar som ligger på entreprenad. Sågverket producerar årligen cirka 350 000 m3 sågat virke och har en vidareförädling i form av pelletstillverkning.

Om tjänsten
Som Ekonomiadministratör kommer du att stötta Quants sitechef och hans team i olika administrativa uppgifter. Arbetsuppgifterna innefattar till stor del, utöver allmän administration, stöd med fakturahantering, rapportering och arbete i excel. Rollen är en ny roll hos Quant, vilket innebär att ni tillsammans kommer att skapa och forma rollen. Tjänsten kommer att vara en provanställning under sex månader med chans till förlängning.

Start: Omgående
Lön: Enligt kollektivavtal
Arbetstider: Dagtid

Vem är du?
För att passa i rollen som ekonomiadministratör behöver du vara strukturerad, självständig och noggrann. Det är viktigt att du trivs i en roll där du arbetar med flera uppgifter parallellt. Du är en positiv och öppensinnad person som inte räds att ta egna initiativ och är redo att stötta upp på flera olika områden inom ekonomiadministration.

Vi ser gärna att du som söker har:
- Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning inom ekonomi och/eller administration
- Minst ett års arbetslivserfarenhet som ekonomiadministratör eller likvärdigt arbete
- Goda kunskaper i Office-paketet, gärna inom excel
- Kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift samt har goda kunskaper i engelska
- Körkort och tillgång till bil

Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan redan idag då urval sker löpande. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan utsatt slutdatum.


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2022
  • Ansök senast: 5 juli 2022

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024