Ekonomiadministratör till återvinningsbranschen!

Ekonomiadministratör till återvinningsbranschen!

Arbetsbeskrivning

Välkommen till ett företag som bryr sig om framtiden. Vår kund är Sveriges främsta återvinningsföretag och nu har du möjlighet att bli en del av ett inkluderande och kompetent team med stort intresse för teknik och miljö. Start är omgående så sök tjänsten redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vi söker för kunds räkning en nyfiken lagspelare som har ett stort lösningsfokus när det dyker upp utmaningar i jobbet. Arbetet utförs på deras anläggning i Åkersberga och teamet består i dagsläget av sju personer med blandade bakgrunder och erfarenhet. Teamet arbetar i nära kontakt med kunderna vilket innebär att det finns tillfällen där tempot är högt, men då går teamet ihop och hjälps åt för att lösa utmaningen.

Du erbjuds
- En möjlighet att arbeta inom en spännande bransch och lära dig mer om återvinning och miljö
- En chans att utvecklas inom ekonomi

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Kund- och leverantörreskontra, månadsbokslut
* Löpande bokföring och avstämningar, betalningar, periodiseringar
* Påminnelser och kravhantering
* Inventering
* Övrig administration


VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar det svenska och engelska språket obehindrat i såväl tal som skrift
- Utbildning: Gymnasieexamen
- Erfarenhet: Inom ekonomi
- Färdigheter: Excel

Det är meriterande om du har
- Självgående inom ovanstående arbetsuppgifter
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Erfarenhet av Palette eller annat ekonomisystem

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Resultatinriktad
- Samarbetsinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 mars 2024
  • Ansök senast: 27 april 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 april 2024

kontor - ekonomi/logistik

kontor - ekonomi/logistik

22 april 2024

Ekonomi ansvarig

20 april 2024