Ekonomiadministratör till Cash IT!

Ekonomiadministratör till Cash IT!

Arbetsbeskrivning

Studerar du ekonomi på eftergymnasial nivå och vill ha ett meriterande sommarjobb med start i slutet på maj? Som ekonomiadministratör på Cash IT får du möjlighet att arbeta brett inom ekonomi och administration med bland annat leverantörsfakturor, kvittohantering och inkommande ärenden från kunder. Vi söker dig som trivs i en administrativ roll, som har ambition att utvecklas inom ekonomi och som är noggrannhet och struktur ut i fingerspetsarna. Välkommen in med din ansökan, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en ekonomiadministratör på 50% till Cash IT. Ekonomiteamet består idag av två personer och du kommer att täcka upp under sommaren och för en kommande föräldraledighet under tre månader. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Cash IT.

Cash IT arbetar med att ta fram kassasystem och betallösningar för den nya tidens detaljhandel. Cash IT Retail är ett driftsäkert och funktionsrikt kassasystem med integrationer till affärssystem. Företaget hjälper butiker, retailkedjor och offentlig verksamhet att ta betalt, analysera säljdata och öka försäljningen. Målet är att alltid erbjuda högsta kvalitéts- och servicenivå, och de siktar alltid på långa relationer med deras kunder och leverantörer.

Du erbjuds


* Ett meriterande sommarjobb.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
- Leverantörsfakturor och kvittohantering.
- Ta emot samtal via växeln och hantera inkommande ärenden.
- Hämta och lämna post.
- Informationsmail och arkivering.
- Beroende på din erfarenhet kan du även få hantera in- och utbetalningar samt påminnelser.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasial nivå med inriktning mot ekonomi.
- Har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.

Det är meriterande om du


* Har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.


Som person är du


* Noggrann
* Självgående
* Strukturerad


Övrig information


* Start: Maj.
* Omfattning: Deltid 50%, halvdagar måndag till fredag.
* Placering: Karlstad, Inre hamn.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 april 2022
  • Ansök senast: 1 maj 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024