Ekonomiansvarig

Arbetsbeskrivning

Kort beskrivning av företaget:
Mankom Global är ett utbildningsföretag som arbetar med projekt och utbildningar. vi finns i hela Mellansverige och har ett 10-tal anställda. Vi ska nu utvidga vår verksamhet och behöver därför anställa fler.


Beskrivning av arbetsuppgifter:
Du ska sköta det löpande ekonomiarbetet. Självständigt kunna sköta redovisning, fakturering, bokföring, löneberäkning och tidrapportering. Månadsrapporter, skatter och moms.

Du arbetar nära VD och ska till den rapportera och planera budget samt göra uppföljning.

Dessutom kommer du att fungera som företagets administratör och ta hand om den löpande administrationen.

Beskrivning av kvalifikationer:
Relevant utbildning inom ekonomi, gärna eftergymnsial redovisning. Krav på erfarenhet av ekonomi och redovisning samt erfarenhet av moms och skatt. goda kunskaper i det svenska språket både muntligt och skriftligt.

Du som person bör vara strukturerad och noggrann, positiv, tycka att ekonomi och administration är stimulerande. Både kunna jobba självständigt men samtidigt ha god samarbetsförmåga. Kunna ta initiativ och hålla dig uppdaterad inom ditt ansvarsområde.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MANKOM GLOBAL AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • .
  • 6 månader eller längre.
  • Publicerat: 21 november 2013

Besöksadress

Olaigatan 2
None

Postadress

Box 22063
ÖREBRO, 70223

Liknande jobb


Investeringsplanerare

Investeringsplanerare

26 april 2024

Ekonomiansvarig - Hudik Hockey

Ekonomiansvarig - Hudik Hockey

15 mars 2024

Ekonomiansvarig till Färg-In

Ekonomiansvarig till Färg-In

1 februari 2024