Ekonomiansvarig och administratör på familjeföretag

Arbetsbeskrivning

Blekhems Egendom är ett landsbygdsföretag med verksamhet inom de gröna näringarna, framför allt skogsbruk och fastighetsförvaltning. Egendomen är belägen mellan Västervik och Gamleby. Vi är i dagsläget fem anställda och söker en ekonomiansvarig som dessutom är företagets kontaktperson, hanterar avtal m.m.
Vi söker dig som vill vara navet i verksamheten, den som håller ställningarna på kontoret med administration samtidigt som du sköter traditionella ekonomifunktioner som bokföring, bokslut, deklarationer, budget o prognoser, löner etc. Arbetsplatsen är belägen i naturskön miljö på egendomen. Du arbetar självständigt men har löpande kontakter med övriga medarbetare, hyresgäster, leverantörer, myndigheter m.m.
Du behöver ha gedigen erfarenhet av redovisning, gärna i Visma. Du behärskar Microsoft Office väl, särskilt Excel, och kunskaper i engelska är meriterande. Du är utåtriktad och har lätt för att samarbeta med andra. Du är van att prioritera och lägger stor vikt vid att hålla hög kvalitet i det du levererar samtidigt som du tycker om att slutföra dina uppgifter. Som person är du noggrann, kan se helheten och är kreativ. Du tvekar inte att hjälpa till när det behövs. Du har en positiv inställning och ser möjligheter istället för problem. Har du en bakgrund inom de gröna näringarna är det positivt. Inkom med din ansökan snarast.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: LANT- OCH SKOGSBRUK VÄSTERVIK
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 november 2021
  • Ansök senast: 10 december 2021

Postadress

BLEKHEM
VÄSTERVIK, 59395

Liknande jobb


CFO/COO till Vägjobb Stockholm!

CFO/COO till Vägjobb Stockholm!

14 maj 2024

13 maj 2024