Ekonomiansvarig till företag i Tyresö

Arbetsbeskrivning

Vi på Backup Office AB arbetar med uthyrning samt rekrytering av personal, främst inom Ekonomi, Kontor samt Administration.

Just nu söker vi en ekonomiansvarig till ett trevligt mindre företag beläget i Tyresö. Företagets verksamhet är marknadsföring och försäljning av produkter för paketering av livsmedel. Ett stort plus om du som söker har erfarenhet från denna bransch.

I arbetsuppgifterna ingår ett visst personalansvar, löner och administration för ett tiotal personer, huvudsakliga arbetsuppgifter är budgetarbete, bokslut, prognoser, månadsrapporter samt att vara kontaktperson mot revisor, bank och logistikföretag bl.a.
Vi söker dig som har erfarenhet från självständigt arbete med dessa uppgifter, har goda kunskaper i Excel, behärskar svenska i tal och skrift. Har du dessutom kunskaper i affärssystemet Navision Classic är det ytterligare ett plus. Som person tror vi att du är prestigelös, har lätt för att samarbeta, en positiv syn på det mesta och gillar (och är bra på) siffror.

Företaget har för avsikt att rekrytera, antingen via direktrekrytering eller via sk Hyrköp, dvs inhyrning som övergår i anställning hos kund (förutsatt att inhyrningen utfaller väl givetvis) efter tre månader. Vi ser gärna att du bor i Tyresö med omnejd.
Arbetstiderna är måndag-fredag 8.30-16.30.

Pga hög arbetsbelastning kan vi endast ta emot skriftliga ansökningar, helst via e-post. Skicka ansökan märkt "Ekansv Tyresö". Tjänsten skall tillsättas så snart som möjligt, dock senast november 2013.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Patric Blomberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Backup Office AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 26 september 2013

Besöksadress

Fållan 7
Slakthusplan-Globen

Postadress

Box 5013
Älvsjö, 12505

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024