OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning sökes en:
Ekonomiansvarig/ Administratör
I rollen som ekonomiansvarig/ Administratör kommer du du att vara den som övervakar och styr många väsentliga funktioner på företaget. Vi söker dig som tycker om att arbeta med varierade arbetsuppgifter inom ett mindre företag/koncern. Din insats blir viktig för fortsatt expansion och tillväxt. Arbetsplatsen finns i egna fräscha kontorslokaler i Södertälje.
Huvudsakliga arbetsuppgifter som ekonomiansvarig/ administratör
- Löne- och fakturahantering
- Leverantörsreskontra
- Löpande bokföring
- Sköta olika administrativa uppgifter och rutiner
- Utveckling av rutiner och processer
- Svara i telefon och vidarebefordra till rätt person
Kvalifikationer och erfarenhet
Vi söker dig som har ekonomiutbildning och god erfarenhet inom området. Det är ett extra plus om du har erfarenhet av olika administrativa uppgifter som kan förekomma på denna tjänsten. Det är en fördel om du arbetat med Pyramid samt har goda kunskaper i Excel.
Personliga egenskaper
Du tar gärna tag i nya såväl som mer rutinmässiga arbetsuppgifter. Ditt siffersinne är gott, och du har ett öppet sinne men kan samtidigt vara tuff när det så skulle behövas. Rollen kräver också att du är social och kommunikativ samt trivs att ge service både externt och internt i organisationen.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering AB. Kontaktperson på Karisma är Agneta Ståhl som du når på telefon 0706-501940. Vi kommer att göra intervjuer fortlöpande så vänligen skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansökan gör du enkelt direkt på hemsidan www.karisma.se (http://www.karisma.se/) dock senast den 2/8.
Kontaktpersoner på detta företaget
Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Kurt Ståhl
0739-465 805
Rekryterare Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Rekryteringskonsult Kurt Ståhl
0739-465 805
Rekryteringskonsult Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Kurt Ståhl
0739-465805
Agneta Ståhl
0706-501940