OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget Engra Telecenter AB grundades 1999 och är ett snabbväxande företag inom försäljning av telekomrelaterade produkter och tjänster till företag.Företaget ingår i Ring Up kedjan som är Sveriges ledande telekomkedja för företag.Våra kunder består av allt från mindre till några av Sveriges största företag.För att kunna möta en ökad efterfrågan och bibehålla dagens höga servicenivå behöver vi förstärka vårt team med en ekonomiassistent. Dina arbetsuppgifter: Traditionella arbetsuppgifter såsom exempelvis; löpande bokföring, kund och leverantörsreskontra, momshantering, avstämning m.m Din profil: Du har arbetat med de angivna arbetsuppgifterna.Kunskap om Hogia och affärssystemet Pyramid är en fördel dock inte ett krav.Du hanterar det svenska språket felfritt. B-körkort är en fördel men inte ett krav. Engra erbjuder: En arbetsplats där man med rätt inställning kan erbjudas goda utvecklingsmöjligheter samt fortlöpande utbildning.Företaget har sitt kontor i Sollentuna och vi erbjuder ett spännande och utvecklande arbete i en stark och växande bransch. Tillträde oktober-november. Vi vill ha din ansökan senast den 21 september 2007.