OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OTC Konsult AB söker en redovisningsassistent. Bolagets kontor ligger vid Karlberg
ARBETSUPPGIFTER
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir
- Löpande bokföring för alla bolagsformer
- Avstämningar
- Upprätta löneadministration
- Moms- och skattedeklarationer
- Sammanställning av dokument och kontrolluppgifter till olika myndigheter
- Organisera leveranser till och från OTC Konsult AB
- Beställningar samt ordning och reda kontor
- Assistera vid bokslut och leverans till revisorer
- Projektmedlem vid förbättringsarbeten kring interna processer
KVALIFIKATIONER/BAKGRUND
Du ska ha relevant utbildning med inriktning på redovisning. Du är en van användare av MS Office och särskilt Excel är ett dagligt verktyg för dig. Du är självgående, flexibel, initiativrik och engagerad samt tar fullt ansvar för dina arbetsuppgifter. Du rapporterar direkt till din kontorschef. Vi erbjuder innan anställning 4-6 veckors praktik samt internutbildning.