OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten är placerad på kommunledningskontorets ekonomienhet och är på heltid, tillsvidare. Du arbetar företrädesvis med kommunens leverantörsfakturahantering som innefattar scanning, teckentolkning, ankomstregistrering och utanordning samt leverantörsreskontran. Du förväntas också vara behjälplig i övriga förekommande arbetsuppgifter på ekonomienheten såsom avstämningar, löpande redovisning och kassahantering. Som systemstöd används E-fact, Invoices och Aditros affärslösningar. För denna tjänst söker vi dig som har minst ekonomiexamen på gymnasienivå eller motsvarande. Tidigare erfarenhet som ekonomiassistent är meriterande. För att lyckas i ditt arbete krävs samarbetsförmåga och noggrannhet. Du har också förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Tillträdesdag: Enligt överenkommelse Om Du vill vara säker på att din ansökan behandlas ska den vara inlämnad senast 25 januari 2008. Om Du skickar ansökan som e-post Använd gärna skicka en ansökan på denna sida.