OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi arbetar med traditionell bemanning ute hos våra kunder, men en stor avdelning hos oss är den inlämningsservice vi driver på kontoret i Stockholm. Vi söker nu en ekonomiassistent till en av våra kunder i Sundbyberg, tjänsten är en visstidsanställning året ut till att börja med. Tjänsten innebär att hantera kund och leverantörsreskontra, löpande bokföring, avstämning av konton och andra löpande uppgifter på en ekonomiavdelning. Du som söker, har högskolebakgrund, och/eller erfarenhet från ekonomiarbeta.Viktigt är också dina personliga egenskaper vi ser gärna att du är en trevlig och social person som har tålamod och är stresstålig.Du har också lätt att anpassa dig efter nya uppgifter och personer.Gillar att ha kontakter med kunder och leverantörer.Du är också noggrann och van att ta eget ansvar samt att du är flexibel. Arbetstid: heltid Varaktighet: 31 december, eventuellt längre.Månadslön