Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vi söker nu en erfaren och kunnig ekonomiassistent omgående till vår kund som är ett fastighetsbolag, du är placerad på deras huvudkontor i centrala Malmö. Man måste kunna börja jobba v. 31 den 27 juli och tjänsten är ett vikariat minst till och med årsskiftet. Tjänsten kommer att ingå i vår bemanningsverksamhet.

Om företaget

KFX är en HR-partner inom bemanning, rekrytering och entreprenad där vi genom vår långa erfarenhet och tydliga processer hjälper våra kunder med deras personalbehov oavsett hur stort eller litet det är. KFX HR-partner är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi söker nu Innesäljare till vår bemanningsverksamhet där du blir anställd av KFX HR-partner och uthyrd till något av våra kundföretag. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.

Arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent ingår du i ekonomiavdelning om 7 personer.
Ditt huvudsakliga ansvarsområde är leverantörs- och kundreskontra där du konterar, bokför och gör kontoavstämningar för kund företaget samt ett antal andra kundföretag. Ytterligare ekonomiadministrativa arbetsuppgifter, som t.ex. fakturering, tillkommer också.


Kvalifikationer

Vi söker dig som har en gymnasial ekonomiutbildning och minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.

Som person är du strukturerad, noggrann och har ett öga för detaljer. Vidare är du prestigelös, lyhörd och ödmjuk. Då arbetet ställer krav på täta kontakter med såväl kollegor som externa personer är det viktigt att du är serviceminded, har lätt för att prata i telefon och trivs med att samarbeta. Att tänka positivt och lösningsfokuserat är en självklarhet för dig liksom att ta egna initiativ. Du har goda dator- och systemkunskap

Övrigt

Vi erbjuder dig ett intressant uppdrag på ett spännande företag där den dagliga arbetsmiljön kännetecknas av informella och nära samarbeten, trevliga kollegor och ett öppet arbetsklimat med högt i tak. Kunden sitter i nya och fräscha lokaler i centrala Malmö.

Tjänsten är en uthyrning via KFX HR-partner med start 27 juli 2015 och slut den 31 december 2015. Urval och intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carin Galvit

Madeleine Karlsson

Ida Tegner

Ida Tegner

Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén

Rebecka Möberg

Rebecka Möberg
040-120200

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kontorsfixarna Syd AB Malmö
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 16 juni 2015

Besöksadress

Stora Nygatan 40, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 40
Malmö, 21137

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024