Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vi är ett fullserviceföretag som sedan 1984 arbetar med kompletta kaffeautomatserveringar, kaffebryggare, varuleveranser samt service till privata och statliga företag, kommuner, organisationer samt sjukvården i Skåne och Blekinge. Vi på HGM Dryckservice satsar på att kunna erbjuda helhetslösningar för alla tillfällen. Oavsett om det rör sig om fikapausen, personalfrukosten, konferensen eller det där speciella mötet så kan vi erbjuda högklassiga livsmedelsprodukter. I nuläget har vi cirka 2500 artiklar i vårt sortiment och strävar hela tiden efter att utöka detta samtidigt som vi försöker finna samarbeten med leverantörer som kan erbjuda ekologiska samt rättvisemärkta produkter. HGM Dryckservice arbetar för en bättre miljö och strävar efter minsta möjliga miljöpåverkan i det dagliga arbetet. Vi behöver nu förstärkning på administrationssidan och söker Dig som har erfarenhet av arbete i SPCS ekonomiprogram. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av bl.a registrering av leverantörsfakturor, utskrift av kundfakturor, kravhantering, diverse kontoavstämningar samt andra administrativa uppgifter. Som person skall Du vara positiv, noggrann, ansvarstagande, flexibel och kunna arbeta självständigt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christian Sennertoft

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HGM Dryckservice
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 3 maj 2010
  • Ansök senast: 16 maj 2010

Besöksadress

Kamaxelgatan 7
None

Postadress

None
MALMÖ, 21241

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024