Ekonomiassistent 50%

Arbetsbeskrivning

SJR söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent på 50 % med start i december och löpande framöver.

Vad innebär rollen och vem söker vi?
Som ekonomiassistent kommer du att ansvara för leverantörsreskontra, postöppning och distribution, inscanning av leverantörsfakturor samt förkontering och utskick för attest och sedan även bevaka attestflödet. Du har relevant utbildning och erfarenhet av löpande redovisning och ser långsiktigt på uppdraget. Som person är du social och positivt och har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Vidare är du flexibel och har skinn på näsan, du är van att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och är mån om att slutföra det du påbörjat. Arbetstiden är 8-17 och du förväntas arbeta varje dag, tjänsten kan utökas i procent eftersom. Vår kund har fräscha lokaler i Göteborg.

Välkommen med din ansökan!
Urval och intervjuer sker löpande så skicka oss din ansökan snarast. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att ringa Caroline Karlsson på 031-333 54 71.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Som konsult har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten
+46 0406655105, +46 0766471614
Kristina Bennet

Karin Fors
+46 031-3335475
Sandra Hellström
+46 0313335476
Caroline Karlsson
+46 31-333 54 70

Sammanfattning

Besöksadress

Humlegårdsgatan 20
None

Postadress

Box 7420
STOCKHOLM, 10391

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024