Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Om Interxion

Varje gång du spelar online-spel eller streamar dina favoritserier, handlar online, uppdaterar dina sociala medier eller loggar in på internet-banken, startar processer på servrar i ett datacenter. Interxions datacenter är i centrum av den digitala utvecklingen och den bas där några av världens och Sveriges ledande företag bygger sin IT-infrastruktur på för att leverera sina digitala tjänster, idag och i framtiden. Med över 50 datacenter i 11 länder är vi ledande i utvecklingen av hållbara digitala lösningar och driver alla våra datacenter med helt förnybar energi. Att arbeta hos oss är du med i den fortsatta tillväxten, och får vara med i utvecklingen till en alltmer digitaliserad och uppkopplad värld.



Om tjänsten

Rollen som ekonomiassistent på Interxion ger en varierande vardag i en dynamisk miljö. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter inom reskontrorna, med en fördelning på 50/50 mellan AR och AP, såsom bokning av leverantörsfakturor, bokning av banken, utlägg och reseräkningar, fakturering, påminnelsehantering samt vara delaktig i månadsboksluten. Rollen innebär mycket kontakter med dina kollegor i ekonomigruppen och i hela organisationen samt externt med våra kunder och leverantörer.





Din profil

Vi söker dig som har arbetat som ekonomiassistent i några år och har goda kunskaper främst inom kund- och/eller leverantörsreskontraområdet. Som person är du en god lagspelare, noggrann och strukturerad. Du ser ekonomiavdelningen som en servicefunktion och vill ge bra support och möta dina mål även när det är högt tryck. Viktigt är även att du har god vana av MS-Office samt att dina kunskaper i svenska och engelska är goda i tal och skrift.





Ansök

Ansök snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande, dock senast den 28/2. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Karin Österman de Wall, 070-778 00 06 eller via e-postadress karin@dewallrekrytering.se.





Varmt välkommen med din ansökan!





Ansök »

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Karin Österman de Wall
070-778 00 06

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DE WALL BEMANNING & REKRYTERING AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 januari 2020
  • Ansök senast: 29 februari 2020

Besöksadress

SUNNEMOBACKEN 58
FARSTA

Postadress

SUNNEMOBACKEN 58
FARSTA, 12348

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024