Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Ekonomiassistent

Är du nyfiken på en roll som ekonomiassistent på ett framgångsrikt bolag? Till en av våra kunder några mil utanför Kristianstad söker vi nu en ekonomiassistent med inriktning på leverantörsreskontra.

Arbetsuppgifter:

Som ekonomiassistent kommer du att arbeta nära dina kollegor inom ekonomi och tillhöra de nordiska bolagens Shared Service Center. Ditt främsta ansvarsområde kommer att vara leverantörsreskontra och att hantera detta flöde för framförallt det svenska bolaget men du kommer också att få stötta upp de nordiska bolagen med allmänt förekommande ekonomirelaterade arbetsuppgifter.

Profil:

- Utbildning inom ekonomi, som lägst gymnasial nivå men gärna eftergymnasial nivå

- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom ekonomi

- God datavana och förståelse för affärssystem

- Goda kunskaper i det svenska och engelska språket

Vi söker en ansvarstagande person som är positiv och engagerad i sitt arbete. Du är flexibel och har inga problem med att hjälpa till där det behövs. I ditt sätt att arbeta är du strukturerad och noggrann. Du kommer att vara en viktig resurs i detta team som arbetar nära tillsammans och det är viktigt för oss att du vill bidra till teamet med din energi.

Ansökan

Detta behov startar omgående och sträcker sig ungefär 3 månader fram till en början. Det kan finnas möjlighet till mer än så. Vi kommer att arbeta löpande med urval så skicka in din ansökan snarast! Denna tar vi emot via www.maxkompetens.se. Vid ev frågor kontakta Alexandra Ivstam på 044-7814482. Sista ansökningsdag är den 21/2 2020.

Kontaktpersoner på detta företaget

Therese Hulte
0765- 55 83 80

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Kristianstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2020
  • Ansök senast: 21 februari 2020

Besöksadress

Dolinvägen 8 Vinslöv
None

Postadress

28834
0180, 28834

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024