Ekonomiassistent i Malmö

Ekonomiassistent i Malmö

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Nu söker vi en erfaren ekonomiassistent till vår kund på heltid i Malmö. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia och beräknas starta 2023-09-04 och pågå till 2025-08-31.

Dina arbetsuppgifter

- Arbete med huvudbokföring

- Arbete med fakturor i Trafikverkets fakturasystem CDI

- Arbete med leverantörsfakturor i Trafikverkets fakturasystem

- Arbete med fakturor/ fakturaförslag i Trafikverkets system Projektportelen

- Hantering av TRAV skador i BAS kontrakten

- Arbete i ekonomisystem (exempelvis U4 agresson, Raindance, CDI m.fl.)

- Kontering

- Kontroll av fakturor, förberedande av underlag för databehandling och avstämning av kontosaldon.

- Arbete med leverantör- och kundreskontra.

- Delta i bokslutsarbete

- Besvara förfrågningar om in- och utbetalningar

Dina kvalifikationer

- Högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdigt

- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete

- Kunskaper i MS Office

- Arbete i ekonomisystem (tex Raindance, U4 agresson, CDI)

- Ha erfarenhet av arbete med leverantörsfakturor i fakturasystemet CDI eller annat
kundfakturasystem.

- Ha användarerfarenhet och erfarenhet av arbete med fakturor/fakturaförslag i system Sharepoint.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Pernilla Gärdén, pernilla.garden@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-175 40 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2023
  • Ansök senast: 2 februari 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024