OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent med kund och leverantörsreskontra samt är tillgänglig för nytt jobb inom kort? Då har vi uppdraget för dig!
Vår kund är i behov av stöd av en ekonomiassistent som kan sköta kund och leverantörsreskontran samt löpande bokföring under ca 3-5 månader. Du kommer att ingå i en ekonomiavdelning med en CFO, en redovisningsekonom och övrig administrativ funktion.
Ansvarsområden
Kund och leverantörsreskontra
Löpande bokföring
Övriga som t.ex. drivmedelsfakturor, företagskort, diverse kvittohantering, telefonpassning eller andra kontorslogistiska uppgifter
Vidare kommer du få arbeta administrativt inom relevanta delar av det system som hanterar leverantörsfakturor genom distribution, sakgranskning, förkontering och attest av leverantörsfakturor. Du stöttar i övrigt linjeorganisationen med förståelse för regler och krav kopplat till den löpande hanteringen av fakturor (kund- och leverantörsfakturor).
Vid behov kommer du få utbilda utbilda övrig personal som berörs av löpande hantering av leverantörs- och/eller kundfakturor samt i den programvara som hanterar tidrapportering och leverantörsfakturorr.
Arbetstider
Heltid 40h/vecka
Kvalifikationer
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent med både kund och leverantörsreskontra och löpande bokföring. Troligtvis har du en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande erfarenhet. Som person kan du självständigt driva dina uppgifter framåt och har förmågan att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser givetvis att du är noggrann och har en god förståelse och intresse för siffror.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande
Erfarenhet
Erfarenhet krävs
Ansökan
urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Linnea Järverup, Konsultchef, linnea.jarverup@randstad.se alt Maria Oskarsson maria.oskarsson@randstad.se
Om företaget
Randstad Finance är specialister inom ekonomi. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Finance står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044