Ekonomiassistent inom kundreskontra på ett globalt företag

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta som ekonomiassistent på ett globalt företag? Sök tjänsten redan i dag!

Om kunden:
Nu söker vi en ekonomiassistent med erfarenhet av att arbeta med kundreskontra till vår kund.



Om tjänsten:
Kontoret finns beläget i Kista där du som ekonomiassistent kommer att tillhöra ekonomiavdelningen som i dagsläget består av 9 personer. Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med kundreskontra där dina främsta arbetsuppgifterna kommer att innefatta:

- Fakturering
- Indrivning
- Koncernavstämningar



Möjligheter:
Du kommer in i ett stort globalt företag och får möjlighet att arbeta i en miljö med god gemenskap där personalen anordnar olika aktiviteter. Du får arbeta i ett öppet team med högt i tak där möjligheter till vidareutveckling inom ekonomi finns.



Krav:
Eftersom koncernspråket är engelska så ska du behärska det engelska språket flytande i tal och skrift, och även svenska. Det är meriterande om du talar fler språk. Du ska även vara bekväm med att arbeta i Excel samt har lätt för att sätta dig in i nya affärssystem. Som person är du självständig, driftig och söker gärna rätt på information på egen hand. Du trivs i en administrativ roll med ett högt tempo samt är strukturerad och ansvarstagande gällande dina arbetsuppgifter. För att klara av denna tjänst är det även viktigt att du är kommunikativ och har lätt för att samarbeta.



Tillträde, omfattning och anställning:
Tjänsten är på heltid, kontorstider. Start omgående . Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund.



Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Natalie på tele 08-400 258 60 eller rekrytering@hero.se.



Vi ser fram emot att läsa din ansökan!



“We are heart working”


Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 29 april 2016

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024