Ekonomiassistent inom kundreskontra sökes till Kista

Ekonomiassistent inom kundreskontra sökes till Kista

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund söker vi omgående efter en självständig ekonomiassistent inom kundreskontran. Detta är ett konsultuppdrag på heltid där du kommer att vara anställd konsult hos på Avanzera och arbeta ute hos vår kund. Det finns även möjligheter till överrekrytering hos kund längre fram.
Som arbetsgivare erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal, fast månadslön och friskvårdsbidrag.
Vår kund är ett väletablerat företag med verksamhet i många länder. Du kommer att tillhöra det svenska huvudkontoret som är placerat i Kista.
Du kommer att bli en del av ett team om 12 personer där ni stöttar och hjälper varandra. Dock innebär tjänsten ett självständigt arbete med mycket frihet under ansvar. Som ekonomiassistent ansvarar du för kundreskontra och är delaktig i den löpande bokföringen.


Arbetsuppgifter:
- Kundreskontra; påminnelsehantering, utredning av inbetalningar, uppföljning av utestående kundfordringar och kreditbedömning.
- Avstämningar
- Registervård
- Löpande supportärenden kring kundreskontra inom organisationen

Din bakgrund:
Vi söker dig som känner dig trygg i rollen som ekonomiassistent och har tidigare minst 2 års erfarenhet av kundreskontra. Som person är du positiv, flexibel och mån om att ge bästa möjliga service, både internt och extern. Du tar stort ansvar för ditt arbete och flaggar och frågar vid behov. Du har lätt för att ta in ny information och ser positivt på att sätta dig in i nya arbetsuppgifter.

Du är bekväm med att tala och skriva på svenska.

Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Ansökan
Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Vera Wallentin på telefonnummer 08-545 28 311 eller vera.wallentin@avanzera.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2020
  • Ansök senast: 4 april 2020

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024