Ekonomiassistent inom kundreskontran

Arbetsbeskrivning

TNG söker en ekonomiassist för uppdrag hos vår kund.Vår kund är ett växande IT-företag beläget i centrala Stockholm.Du kommer att ansvara för kundreskontran avseende inbetalningar och påminnelser, vilket innebär en hel del kontakt med kunder och säljare, både via mail och telefon.Vidare kommer du att sköta redovisning av kundinbetalningar samt avstämningar mot Handelsbanken Finans.Du kommer även sköta redovisningen av två utländska dotterbolag.Tjänsten är på deltid fram till mitten av januari, därefter heltid.Uppdraget förväntas pågå fram till maj månad.Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och jobbar som konsult ute hos vår kund. Profil Vi tror att du har minst en gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning, eller likvärdig utbildning.Du har tidigare erfarenhet från fakturering, kundreskontran samt lättare redovisning.Vi ser även gärna att du har goda datorkunskaper och är en van Excel-användare.Vidare behärskar du engelska väl, både skriftligt och muntlig[[ Som person är du diplomatiskt och bekväm med kundkontakt, du har en förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och är ansvarsfull.Ansök snarast då intervjuer sker löpande.Du ansöker om tjänsten enkelt genom att registrera dina kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV i vår databas.Följ anvisad länk.TNG är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer.Vi samarbetar med många ledande bolag och erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier.Störst är vi inom områdenadata/IT,kundtjänst/administrationochekonomi/HR/lön.Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.Läs mer om oss på www.tng.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 2 december 2010
  • Ansök senast: 23 december 2010

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024